26 apr. 2009

Povestire despre cutremur

Emis de Reflectorul de VASLUI

Incep brusc articolul, fara prea multe discutii, ... nu am simtit cutremurul pentru ca eram in trafic, in masina.
Emotiile pe care le-a lasat insa le-am aflat de la martorii cu care m-am intalnit si cu care am vorbit.

"Un vuiet puternic", "miscari ale mobilei" sunt doar cateva dintre urmele lasate de miscarea telurica care a avut loc in Vrancea, astazi 24.04.2009, cu o magnitudine de 5.1 grade pe scara Richter.

Un lucru care m-a iritat a fost ca retelele de telefonie s-au blocat. Retelele fixe, retelele mobile au cazut neputincioase in fata unui cutremur de nivel mediu. Asa se intampla si de sarbatori si iata ca asa se intampla si atunci cand au loc evenimente mai putin placute. Imi pun intrebarea, ca de altfel multa lume din tara asta: Retelele de telefonie sunt functionabile doar in anumite conditii? In contractul incheiat cu oricare din furnizorul de servicii telefonice sunt mentionate cumva aceste cazuri, care cu siguranta nu sunt considerate de forta majora? Cine plateste pentru eventualele daune provocate in asemenea conditii?



Cutremur in Vrancea - 24.04.2009 from Mihai Vasiliu on Vimeo

1 comentarii:

DispozitiveleViitorului spunea...

Retelele de telefonie au cazut [ ca si de revelion] din cauza suprasolicitarii nu din cauza ca a fost cutremur. Cutremurul nu a facut altceva decat sa dea startul la cateva milioane de convorbiri. Daca as fi avut credit cred as fi incercat si eu sa sun...

Trimiteți un comentariu