30 aug. 2009

Fara cuvinte

Emis de Reflectorul de VASLUI


Stateam aseara si ma uitam la TV, sa prind si eu ceva emisiune interesanta. Am derulat prin toate programele si m-am oprit pe "HIPNOZA" Daaaaa. Stiti emisiunea? Daca nu va explic eu. Un grup de indivizi, femei, barbati, poate si copii, nu stiu, se lasa adormiti si prostiti de un personaj, actorul principal al emisiunii, hipnotizatorul. Pe durata emisiunii se petrec tot felul de ciudatenii, unu' se epileaza si se imbraca in ciorapi de dama, fara stirea lui, bineinteles, ca na, asta e de succes, altul se lasa stropit cu tot felul de porcarii, ca el e invizibil si spion, si e cel mai tare!..

Oameni bun, va intreb, noi chiar suntem asa de lipsiti de cultura, de televiziunea asta ne imbiba cu tot felul de porcarii din astea? Tu, care citesti acum, iti plac astfel de emisiuni? Spune-mi, poate eu sunt problema, si mi se par niste gunoaie.


Nu pot sa cred ca suntem intoxicati cu emisiuni de genul: "HIPNOZA", TEST DE FIDELITATE, TRADATI IN DRAGOSTE", mama lu' Stefan cel Mare poate;
Ma rog, daca va place urmariti un episod din "Tradati in dragoste":

TRADATI IN DRAGOSTE

daca nu, urmariti cel mai recent clip al CB MEDIA:
si astept comentarii, cele cu ANONIM vor fi sterse


Dans tiganesc - trupa X'S junior - CB MEDIA from CB MEDIA on Vimeo.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu