7 sept. 2009

Cum stam cu balciul?

Emis de Reflectorul de VASLUI



Initial nu am vrut sa scriu nimic despre balci, dar cateva intamplari am vrut sa nu ramana nestiute.

Faptul ca locuiesc oarecum aproape de balci am avut in fiecare seara parte de atmosfera "feerica" din balci: muzica antrenanta, "moderatori" care ma anuntau sistematic pretul la: Fire Strip, Parasute, Balerine, Ciocan, etc., reduceri de nu puteai crede urechilor si tot felul de oferte care mai de care mai tentante.

Ne-am hotarat sa merge totusi intr-o plimbare pana in balci, sa nu treaca balciul prin Vaslui si noi sa-l ignoram asa.
Drumul pana acolo a fost "decat" plictisitor, ne loveam in permanenta si in stanga si in dreapta de indivizi in piei negre, cu lanturi lucind in lumina farurilor de masini care se stergeau de noi. In zare se vedea un nor gros de fum, fum de mici, fripturi si altele.

Am intrat in balci; in stanga se putea vedea parcul de distractie cu tot soiul de accesorii, castel gonflabil, niste elastice care te aruncau in sus, ca niste prastii, invartitoare motorizate de tot felul de culori si forme. In dreapta insa, erau zonele de "furajare". Banci, mese, lume de tot felul, mici, bere, chiuituri, fluieraturi, manele, dansuri, Y-haaaaaaa.

La un moment dat am vazut prima masinaria din aia de dai cu pumnul si i se ridica nivelul. Dau sa ma apropii sa mai vad si eu cum se distreaza lumea si cate puncte scoate ala de era la rand. In secunda urmatoare se intoarce unul din grup de acolo si scuipa o samanta inspre mine, neintentionat ca l-am simtit, gesticuleaza ceva la un tovaras si se intoarce inapoi. ... ... ... ... ...

............................................................................................................

Gata, aaa, ... mai asteptati sa va mai spun cum a fost in balci?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu