9 dec. 2009

Imi spun of-ul, ...

Emis de Reflectorul de VASLUI

Acum, dupa alegeri, am vazut ca unii s-au bucurat prea devreme iar altii au castigat alegerile. Bun.
Se vorbeste mult in zilele de dupa alegeri de frauda, de voturi castigate din diaspora (pana acum nici nu s-a stiut de asa ceva). Bun.

Hai sa o luam cu primul punct care m-a deranjat:

1. Realitatea.net propune un sondaj de opinie. Si anume:

Credeţi că românii din străinătate ar trebui să aibă dreptul să voteze pentru alegerea preşedintelui?

Ei, ce palaria mea de paie inseamna asta? Cum adica? Hai sa le dam un sut in fund si o palma dupa cap si sa-i mai si scuipam pe romanii care au plecat, de nevoie, din tara, sa castige un ban cinstit, pe care in timpul PSD-ului nu l-au putut castiga; Hai sa-i marginalizam, sa ne batem joc de ei, sa-i excludem ca si romani.
RUSINE!!!!!

2. Realitatea.net si-a facut atat de bine datoria fata de cei care i-a platit,
... incat a reusit sa manipuleze pe insusi GEOANA si echipa lui, pe care i-a pacalit ca au castigat alegerile.

Deci baietii astia de la PSD si-au sapat singuri groapa. Auzi, sa tzopai tu ca ai castigat, cand de fapt, televiziunea pe care ai platit-o sa manipuleze poporul, te-a manipulat si te-a ingropat pe tine, manipulatorul sef.
Imi pare sincer rau pentru toti cei care au cazut in capcana, ca poate nu toti meritau sa vada si sa se bucure de acele sondaje masluite!


Atat am avut de spus.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu