2 dec. 2009

M-am tinut de cuvant

Emis de Reflectorul de VASLUI

Repet, Reflectorul de Vaslui nu face politica.

Ieri, 2 decembrie a fost declarata de internauti ziua fara Realitatea TV, Antena 3 si TVR. Pe TVR chiar nu prea ma uitam, dar pe celealte doua mai aruncam privirea, seara de seara, daca ma intelegeti. Pot spune ca mai aveam un pic si ma spalam pe creier, ma faceam baiat cu creier frumos.

Ce a facut Realitatea TV in ultima perioada mi se pare un act de terorism impotriva informatiei reale, cum pretind ei ca vor sa ofere informatia romanului. Nu ma refer la filmulete trucate, la inregistrari video impotriva unui candidat, ma refer doar la faptul ca, cei moderati, sau manipulati mai bine, au fost intrerupti in mai multe randuri cand isi spuneau parerea impotriva unui subiect care nu era pe placul dumnealor. Normal ca Vantu se transforma in furtuna daca moderatorii nu urmareau strict indicatiile "de partid"; dar daca stau ma bine sa ma gandesc, si ei, moderatorii, nu sunt decat niste papusi bine imbracate si coafate care respecta intru totul vorba "blanda" a stapanului. Nu au ei nici o vina, pana si ei au fost manipulati.
Nu am timp sa caut imagini din emisiuni, ca sunt prea multe, puteti vedea singuri despre ce vorbesc, daca va plimbati un pic pe net.


Asa ca, am hotarat si eu, azi, sa nu ma uit pe Realitatea TV. Ma declar multumit ca am reusit si ca postul a pierdut un privitor. Putin le pasa, stiu sigur, dar ca mine sunt multi altii, si in final le va pasa.

1 comentarii:

Anonim spunea...

ASTAZI, pe 3 e Ziua fara Realitatea.

Trimiteți un comentariu