13 ian. 2010

Calatorie

Emis de Reflectorul de VASLUI

Astazi am fost intr-o scurta calatorie prin Iasi. Frumos, zapada, iarna adevarata acolo. Pe BUCIUM era o feerie: opera de arta a naturii. Numai ca, dupa ce am plecat, ningea feeric, drumul judetean 24 era destul de ok, ajunsi la granita cu judetul Vaslui a inceput aventura! Drum plin de zapada, viscol, abia vedeam marcajele pe sosea.

Domnule presedinte al Consiliului Judetean, in campanie ati promis un sac de lucruri pentru noi, vasluienii, ATI ADORMIT?????? Domnule presedinte, platim taxe sa avem conditii decente de circulat, chiar nu puteti intelege? Am circulat pe toate drumurile din judet si mi-e jena.

Acum vreau sa ascult niste muzica buna, de fericire ca am ajuns intreg acasa:

2 comentarii:

Anonim spunea...

Frantz dj24 e de fapt DN24...
uite de asta nu te baga in seama tipul asta de la cj, ca esti amator.
ptr. documentare: http://www.welcometoromania.ro/Romania/Romania_Lista_Drumuri_r.htm

Reflectorul de VASLUI spunea...

Iosef, merci frumos de comentariu. Corect, DN24. In alta ordine de idei, nici nu am pretentia ca sunt profesionist in ale jurnalismului. O fac de hobby. Si tipul ala de la CJ ar trebui sa ma bage in seama ca simplu cetatean, corect? Ca ii platesc taxe. O zi buna!

Trimiteți un comentariu