27 feb. 2010

Daca tot e week-end, ...

Emis de Reflectorul de VASLUI

Vineri dimineaţă m-am trezit în sunetul de alarmă activat de telefon. Da, mă trezesc cu telefonul, nu am un ceas clasic care să ţârâie din soneria cristalină produsă de căpăcelele alea semisferice ale ceasului clasic. Şi nici nu m-aş simţi confortabil să mă zbârnâie clopoţeii ăia de la ceas.
Vineri, vă reamintesc.

Nimic nu mă terorizează mai mult decât trezitul vinerea dimineaţă.
Numai că, am încercat tot felul de melodii: lente, alerte, de dragoste, de război, horror şi nu reuşesc sa gasesc o melodie care să ma trezească în pace, liniştit, fără sa sar din pat nenorocit ca e dimineaţă!!!

Poate mă ajutaţi să gasesc meloldia perfectă pentru trezirea de dimineţă.

4 comentarii:

Gica spunea...

Eu zic ca nu este nici o solutie, din motiv ca starea normala a eu-lui tau este somnul :) :)
vezi la asta nu te-ai gandit...

R.tv spunea...

Gică, păi o fi normală, dar putem să intervenim si sa facem trezirea, care e tot normală, să fie mai uşoară. Vezi, la asta nu te-ai gândit nici tu.

Anonim spunea...

mai mihai, eu am o solutie mai buna. nu te mai duce la servici vineri si asa nu trebuie sa te mai trezesti. fa un week/end de 3 zile.

Reflectorul de VASLUI spunea...

Deja m-am dus, e prea tarziu! ERATA: "serviciu"

Trimiteți un comentariu