18 feb. 2010

Solidaritate pentru Daniel Răduţă

Emis de Reflectorul de VASLUI


“M-am nascut in 1981 intr-o frumoasa zona de deal a Buzaului, unde cresc multe … mere ionatane.
Avantul tineretii m-a adus in Bucuresti, unde am facut Politehnica, facultate ce, suprinzator pentru unii, a avut un impact foarte mare asupra vietii mele: acolo mi-am cunoscut iubirea, multi dintre prietenii actuali si de pe holurile ei am fost recrutat de BitDefender.
Eu si cu Raluca ne-am luat si cu acte-n regula si am reusit sa ne mutam si la casa noastra. Ne-am gandit noi ca va fi cam mare pentru doua persoane, ne-am pus pe treaba si … asteptam un baiat peste putin timp, in martie. Care se dovedeste foarte activ inca de pe acum.
Prieteni multi mi-am facut si la BitDefender, unde am ramas sa ma bucur de atmosfera extraordinara pana prin octombrie anul trecut (2009).
Cand destinul mi-a aplicat o lovitura in plin, care m-a aruncat la podea. Dar n-as vrea in ruptul capului sa stau acolo mai mult de 9 secunde si sa fiu declarat knock-out. Am fost diagnosticat cu leucemie acuta limfoblastica, un fel de cancer al sangelui. Dupa ce am tratat-o cu succes pana acum, medicii au cazut de acord ca cea mai buna optiune pentru mine este un transplant de maduva, operatie care nu se poate efectua in tarisoara noastra draga. Si asa am ajuns acum sa sper ca o sa fiu ajutat sa-mi rotunjesc conturile (foarte subtiri fata de necesar) cu vreo 120.000 – 150.000E in cel mai scurt timp posibil. Pentru ca da, aceasta procedura de transplant este una foarte costisitoare.”

Daniel Mădălin Răduţă

Blogul lui Daniel e primul în Top10 ZeList, situaţie care spune multe despre solidaritatea în blogosferă.

Totuşi de ce XXXXXX şi XXXX mă-sii nu avem un sistem de asigurări de sănătate în care să fie prevăzute fonduri pentru astfel de intervenţii? Poate că din cauza asta:

La cât estimaţi costurile statului român legate de vaccinare?
Nu eu pot să fac cele mai exacte estimări. Dar pot ţine cont de informaţiile publice existente. Din câte cunosc, este vorba de peste 10 milioane de euro, cheltuieli aferente producerii vaccinului la Institutul Cantacuzino.”
Răspunsul îi aparţine lui Cătălin Ivan, europarlamentar PSD, şi a fost dat unei întrebări dintr-un interviu pe tema AH1N1 apărut pe evz.ro în data de 19 ianuarie.

E drept că 10 milioane de euro ar fi fost de ajuns pentru rezolvarea a cel puţin 60 de drame ca cea a lui Daniel Răduţă? Da, ştiu, din asta nu se fac bani.


(sursa: GHIZUROI)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu