27 mar. 2010

EARTH HOUR cu peripetii.

Emis de Reflectorul de VASLUI

După cum ştiţi sau nu ştiţi azi s-a încercat un pic salvarea planetei prin economisirea de energie. Să explic întâi, pentru cei care nu stiu, ce inseamna EART HOUR:

"Ceea ce a inceput in Martie 2007 cu pozitia simbolica a orasului Sydney, s-a transformat in scurt timp intr-o actiune fara precedent in istoria umanitatii, un semnal impotriva incalzirii globale.

Putin peste 1000 de orase ale planetei si sute de milioane de oameni au participat pe 28 Martie 2009 la un eveniment prin care firele invizibile ale constiintei si ale sperantei s-au unit intr-un gest simplu, dar in acelasi timp magnific: stingerea luminii pentru o ora.

[daca vreti mai multe detalii le cititi aici]

EARTH HOUR m-a prins pe drum, eram in masina, cu familia, spre o petrecere, de FLORII. Era ora 20.35 si in centru orasului, dupa cum multi vasluieni ştiu, este un panou publicitar, video, unde era afişată reclama cu "EARTH HOUR - stingeţi lumina pentru o oră".

Sincer, am vrut să fac parte şi eu dintre cei mulţi, probabil, care au luat parte, voluntar la această acţiune de mediu, însă, fiind pe drum, nu am putut. Vasluiul era luminat ca în fiecare zi la ora aia, deci multă lume nu dă importanţă la astfel de acţiuni de nici o culoare.

Ca să concluzionez: în faţa mea, la un moment dat, era o maşină de poliţie şi, ca să fac o glumă, m-am speriat că mă va opri şi imi va da amendă ca merg cu farurile aprinse, fiind "momentul" EARTH HOUR.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu