26 iun. 2010

A supravietuit dupa ce a cazut cu liftul

Emis de Reflectorul de VASLUI

SUPRAVIETUIRE MIRACULOASÃ O vasluiancã a scãpat cu viatã dupã ce liftul în care se afla a cãzut în gol de la etajul sase. Femeia în vârstã de 38 de ani nu si-a revenit încã din soc si spune cã imediat ce se va linisti, va decide dacã va face sau nu plângere împotriva firmei care întretine liftul.

Ieri dimineatã, tânãra a trecut milimetric pe lângã moarte, dupã ce, liftul în care se afla s-a prãbusit de la aproximativ 20 metri înãltime. Nici acum nu îi vine sã creadã cã este în viatã dupã o asemenea întâmplare si promite cã nu va mai urca niciodatã în liftul cu pricina. “Azi dimineatã (n.r. ieri), am fost la mama mea, care locuieste într-unul din turnurile din centrul orasului, la etajul sase. Am urcat în lift, am fãcut comanda “parter” si desi am simtit cã are o vitezã mai mare decât de obicei, nu am intrat în panicã. E un lift relativ nou, montat acum aproximativ patru ani. Am crezut cã a fost reparat si asa trebuie sã functioneze. La un moment dat, liftul s-a izbit de pãmânt cu un zgomot atât de mare, încât din tavan au cãzut bucãti de rigips, iar vecinii au iesit sã mã certe cã dau cu pumnii în usã. Când au înteles despre ce e vorba, au sunat imediat la firma care întretine acest lift si o echipã a venit si m-a scos, cu greu, din interior. I-am auzit pe cei doi lucrãtori când vorbeau între ei si am înteles cã s-a rupt un cablu. Încã îmi tremurã picioarele. Am scãpat fãrã nicio zgârieturã, dar socul a fost foarte puternic. Când îmi revin, o sã decid dacã fac sau nu plângere împotriva firmei respective. Pânã la urmã, în mâna lor e viata a zeci si sute de oameni nevinovati. E cazul sã dea dovadã de mai multã responsabilitate”, spune cutremuratã femeia. Se gândeste cu groazã ce s-ar fi întâmplat dacã, în acel moment, ar fi urcat în lift împreunã cu fiul ei, în vârstã de patru ani. “Mi-e fricã sã îmi imaginez prin ce traumã ar fi trecut copilul meu. Gânditi-vã sã fi fost în situatia mea un bãtrân, bolnav de inimã. Murea pe loc, de teamã. Insist cã se pot face mai multe lucruri, astfel încât aceste lifturi sã nu ne mai punã viata în pericol”, a conchis tânãra. Blocul în care s-a întâmplat incidentul e cel situat deasupra televiziunii V24, în buricul târgului.


[continuare: vremeanoua.ro]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu