5 dec. 2008

Moneda falsa

Emis de Reflectorul de VASLUI


Initial am vrut sa scriu cate ceva despre bancnota de 100 RON falsa descoperita la Vaslui zilele astea. Dar m-am razgandit. E neinteresant acum pentru mine, totusi pentru cei carora le-am starnit interesul, cititi articolul aici.

Voi scrie despre sarbatorile de iarna care incep odata cu Sf. Nicolae, adica in noaptea asta. Am observat ca prin oras se verifica instalatiile luminoase, maine se vor aprinde, traficul se aglomereaza pe zi ce trece, forfota din oras devine din ce in ce mai vizibila.

Din noaptea asta declar oficial inceputul SARBATORILOR DE IARNA.

Bun, spiritul sarbatorilor incepe sa se faca simtit, doar ca nu este zapada. Azi chiar, cand am iesi din casa am avut impresia ca e o zi de primavara veritabila. Sper din tot sufletul ca va ninge macar de Craciun si Anul nou, ca sa simtim si noi ca e Craciunul, nu Sarbatorile de PASTE.

Nu intamplator am lasat bancnota de 100 RON acolo. Cu ce facem sarbatorile? Guvernul a sistat marirea pensiilor, preturile isi vad de cursul normal si cresc, salariile nu mai vorbesc, "cresc" intr-un ritm ametitor. Nu avem cu ce!

Dar, vom gasi resurse sa trecem si sarbatorile astea, chiar daca am votat pentru binele nostru acum vreo saptamana si ni s-au promis lucruri greu de imaginat. Vom trai din nou o telenovela, unde, unii promit si atat, iar altii se iau de gat.

Va urez SARBATORI FERICITE!! Ho-ho-ho!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu