8 dec. 2008

MOS NICOLAE

Emis de Reflectorul de VASLUI


Nu imi pot stapani uimirea si stupoarea privind ceea ce i s-a intamplat lui Mos Nicolae in week-end-ul acesta.
A vrut sa faca o surpriza sotiei mele si sa ia o pereche de manusi din piele. Pana aici totul ok, numai ca, atunci cand a ajuns la sectorul de manusi, ca Mos Nicolae tot din comert se aprovizioneaza, a ramas interzis de pret. M-a sunat si mi-a spus:

"Ma baiete, uite cum sta treaba, eu ma las pagubas cu cadourile astea, ca dau faliment. Pai stii cat e perechea de manusi aici, e 100 RON, .... 100 de RON intelegi? ... si de calitate indoielnica."
Ma gandeam ca moshu' face glume, dar mi-am dat seama apoi ca nu avea timp de glume, avea de dus o multime de cadouri toata noaptea. (Va mai aduceti aminte de 100 aia de RON falsa din postul trecut. Cred ca asta e suta, cu manusile).

Ei bine, inca sunt uimit, incerc sa fac calcule si sa imi dau seama din ce fel de material sunt facute manusile alea!!
Am ajuns la concluzia ca manusile sunt facute din piele de om.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu