15 mai 2009

30%

Emis de Reflectorul de VASLUI

Azi dimineata mi s-a facut pofta de un corn cu ciocolata. Buun. Am plecat la magazin sa iau. Din multitudinea de marci am ales "BOROMIR" ca na, si-au facut o "gramada" de reclama, frumos colorata si mai-mai ca simteai si gustul prin televizor. In plus, am observat ca mai aveau si promotie "30% mai multa crema". Mi-am spus ca asta este produsul de patiserie desavarsit: Cornul BOROMIR cu 30% mai multa crema. Deja papilele mele gustative incepusera sa o ia razna de placere.


Prima gura, ... a doua gura, ... si tot asa pana am ajuns sa gust trei sferturi din cornul ala, repet, cu "30% mai multa crema". Si iata unde era crema: (in partea dreapta a imaginii, se vede o zona mai maronie, ei, aia e crema).



Stau si ma gandesc daca nu e cumva o greseala de tipar "doar 30% crema" sau "30% mai multa crema decat un corn fara crema"

Nu stiu, am ramas dezamagit de ceea ce inseamna crema in Romania.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget