2 mar. 2010

de ce sa iubim viata...

Emis de Ramona Litza


Ce este viata? O persoana, un spirit,un anume ceva..?

Nu cred ca poate da cineva o definitie vietii in sine.
Ea se aseamana cu o lupta, lupta ce tre
buie sa o ducem in fiecare moment. Lumina, face parte din viata, la fel intunericul, binele si totodata raul, dragostea si ura, bunatatea si invidia, sentimente din careul sortii fiecareia dintre noi. Iubesc viata, pentru ca imi place frumusetea, pentru ca ador soarele cu caldura sa specifica din miezul zilei, pentru ca adorm de multe ori cu imaginea cerului de vara instelat in gand. In viata ai de regula urcusuri, coborasuri, pe care trebuie sa le depasesti, pentru a ajunge acolo unde intr-adevar conteaza. Prieteniile pe care ni le facem,familia pe care o avem si o iubim,limba vorbita care ne ajuta sa ne intelegem, poporul cu care ne mandrim sau nu, toate acestea alcatuiesc un rost vietii noastre. Eu iubesc viata pentru sentimentele profunde, pentru zambetele de pe chipurile celor dragi mie, pentru amintirile ce imi vor insti pasii mereu. Imi traiesc viata fara gandul ca in orice moment pot trece in nefiinta, avand atatea lucruri simple de care sa ma bucur pe pamant, si sa descopar. Ca persoana, iubesc tot ce imi apartine, si cum viata imi apartine...IUBESC VIATA!!!

1 comentarii:

paul spunea...

O tirada optimista. Face bine in miezul frigului, acum, cu atatea babe in martie...

Trimiteți un comentariu