10 iul. 2010

Doua vasluience pentru Miss Univers

Emis de Reflectorul de VASLUI

FRUMUSETILE JUDETULUI! Huseanca Andreia Bãdãrãu si vasluianca Alexandra Bursuc sunt douã din cele 30 de frumusetile, ajunse în marea finalã a concursului Miss Univers România. Fetele noastre vor concura cu alte 28 de frumuseti din toata tara, luptându-se pentru titlul care le va duce direct în competitia pentru desemnarea celei mai frumoase femei de pe planetã. Andreia si Alexandra au toate sansele sã câstige concursul, pentru cã farmecul lor si inteligeta au fost dovedite deja, în toate etapele premergãtoare acestei faze a competitiei. Succes, vasluiencelor!

SUCCES! Cine s-a îndoit vreodatã cã Vasluiul are femei frumoase, s-a înselat amarnic! Iatã douã dintre acestea reusesc sã ajungã în faza finalã a unuia dintre cele mai prestigioase concursuri de frumusete, cu relae sanse la marele titlu. Huseanca Andreia Bãdãrãu are 22 de ani, este absolventã a Universitãtii Bucuresti , specializarea Administratie publicã si îsi continuã studiile la Universitatea Româno-Americanã, specializarea Afaceri Internationale. „Am crescut într-un oras mic, linistit si foarte frumos, numit si orasul dintre vii datoritã podgoriilor ce îl înconjoarã. Acolo am prietenii cu care am crescut. Copilaria a fost si încã mai este una foarte fericitã datoritã familiei mele minunate, care îmi oferã sprijin în tot ceea ce fac si iubire neconditionatã”, spune frumoasa Andreia Bãdãru. Ce ar vrea ea sã stie membrii juriului despre ea? „Nu as putea sã-mi construiesc fericirea mea, pe nefericirea altora”, a rãspuns Andreia.

Amândouã fetele din vaslui vorbesc frumos si cu mândrie despre orasele natale!

MÂNDRE Alexandra are 21 de ani si este studentã la Universitatea “Spiru Haret” la Facultatea de Arhitecturã. „Am crescut în orasul Vaslui, un loc linistit, plin de oameni amabili si unde am învãtat sã fiu tolerantã, dragutã, altruistã. Copilaria perfectã mi-a fost accentutã de prezenta bunicii care a avut tot timpul grijã de mine. Vreau sã ajung printre cei mai buni din domeniul arhitecturii; sã pot face o diferentã în lume, prin artã, prin constructii impresionante. Am luat deja un loc II la un concurs de proiectare în arhitecturã „Casa ecologicã”, spune Alexandra. Ea ar dori ca juriul sã stie despre ea urmãtorul lucru: „As dori sã stie care este cel mai mare defect al meu si anume: cred prea mult în bunãtatea umanã, eu cred cã oamenii se pot schimba, se pot sensibiliza, nu prin violentã, ci prin vorbe calde si dovezi de sinceritate. Iar cea mai importantã calitate a mea este adaptabilitatea, abilitatea”, spune, cu sinceritate, frumoasa vasluiancã.

[sursa: vremea noua]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu