15 aug. 2010

A MURIT CU ZILE ÎN DISCOTECA

Emis de Reflectorul de VASLUI

MOARTE STUPIDÃ Un bãiat de numai 30 de ani a murit acum trei zile, dupã un incident controversat produs la intrarea în clubul Menthor, la Vaslui. Tânãrul venise la discotecã cu gândul de a se distra, însã a avut ghinionul sã dea de un paznic mult prea zelos, decis sã-si facã dreptate cu pumnul, dupã cum sustin unii martori. Astãzi, Florin Cristian Popescu va fi condus pe ultimul drum de multi, multi prieteni, într-o mare de lacrimi. Pãrintii si toti cei care l-au cunoscut sunt revoltati peste mãsurã, la gândul cã persoana pe care o considerã criminalul fiului lor, bodyguardul Alin Bãlãutã, îsi face serviciul în continuare în discotecã.

Florin Cristian Popescu a murit fãrã sã stie cât de multi oameni l-au iubit. În seara zilei de 5 august, bãrbatul de 30 de ani se afla în discoteca Menthor, din centrul Vasluiului. La un moment dat, spun prietenii, ar fi încercat sã discute cu o fatã din discotecã, însã aceasta l-a repezit. Între bãrbat si fata respectivã a avut loc un schimb de replici. Fata a mers si a anuntat bodyguardul discotecii despre scandal. De aici si pânã la crimã, povesteste sora lui Florin, nu a mai fost decât un pas. “Florin, frãtiorul meu, i-a spus ceva unei fete. Aceasta s-a dus la paznicul discotecii, care a venit sã-l scoatã pe fratele meu afarã. Nu stiu ce a fost acolo, stiu cã, la un moment dat, a venit sotul meu, Rãzvan, si mi-a spus cã Bãlãutã Alin, bodyguardul, l-a lovit pe Florin si acesta a lesinat. Era de fatã si patroana, care tot spunea cã bine i-a fãcut, spunea cã asa îi trebuie”, plânge Roxana.

“Bãlãutã spunea cã îi pare rãu cã l-a lovit pe Florin”

Povestea acestei morti este incredibilã, prin desfãsurarea evenimentelor. Florin ar fi refuzat, initial, sã iasã afarã din Menthor, spunând cã a plãtit si are dreptul sã se distreze. Era în jurul orei 2.00, dimineata, când s-a petrecut nenorocirea. Rãzvan, sotul Roxanei, stie tot cum s-a petrecut nenorocirea. “Erau pe hol, la intrare, patroana, Bãlãutã si Boris, asa îi spuneam eu lui Florin. Cumnatul meu nu voia sã plece, erau în dreptul usii de la discotecã. Eu am intrat pentru un minut la baie si, când am iesit, Florin era lovit de Bãlãutã, i-a dat cu pumnul stâng în partea stângã, fulgerãtor, iar cumnatul a cãzut cu capul de ciment. Eram de fatã, sunt martor, mai stiu si altii, inclusiv patroana de la Menthor, care era la locul tragediei. Eu, ajutat de un bãiat de la pompieri, Ovidiu, l-am scos pe iarbã pe Florin, în fata terasei de varã. Patroana i-a adus un pahar de apã, eu am încercat sã-i cer socotealã lui Bãlãutã. Doamna de la Menthor tot îmi spunea ce mã bag, cine sunt eu. La un moment dat, Florin si-a revenit si a încercat sã intre înapoi în discotecã. I-am spus cã nu-l las sã intre si, dupã câteva minute de discutii, l-am urcat într-un taxi si l-am trimis acasã, i-am spus soferului sã-l ducã la blocul 354. Dupã aceasta, am început sã mã cert cu sotia, care îmi reprosa de ce nu m-am bãgat si am lãsat sã-l loveascã pe Florin. Au venit un jandarm si un politist, cãrora le-am spus ce s-a petrecut, a apãrut si Bãlãutã, care tot spunea ce rãu îi pare, cã ne cunoaste, dar cã a fost provocat si cã nu a vrut sã-l loveascã pe Florin. Deci, sã ne întelegem: Bãlãutã l-a lovit pe Florin, nici vorbã cã l-a împins sau alte chestii de acest gen”, spune Rãzvan. Tatãl lui Florin Popescu, Mihai, spune cã, în jurul orei 2.30, bãiatul sãu a intrat în casã.

[Cititi articolul intreg in Vremea Noua]

6 comentarii:

Anonim spunea...

la puscarie cu el numai figuri avea pe el la puscarie sa plateasca ce a facut

Anonim spunea...

cum de nu am auzit nimic de pe nici un ziar?decat de aici?citesc aproape zilnic presa locala si nu o zis nimeni nik

Anonim spunea...

jegosul vasluiului pulauta

Anonim spunea...

mai jegoasa e patroana

Anonim spunea...

unde mai este asta?in parnaie baga-as pula in gat de rapanos.

Anonim spunea...

is facea serviciul. impins de idioata aia de patroana

Trimiteți un comentariu